Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 5., péntek

Szilvás gombóc

A szilvás gombóc receptet Magdinál láttam meg és kaptam kedvet a készítéshez! Igaz nem teljesen úgy készítettem mert valamit vagy el rontottam vagy nem stimmelt nem tudom nekem a végére rengeteg lett a száraz összetevő és nem állt össze egyáltalán! De nem estem kétségbe elfeleztem a reszelt krumplis lisztet és öntöttem hozzá egy kis vizet és összegyúrtam! Ilyen lett:















Amikor pedig fel jöttek a gombócok akkor kezdtem megnyugodni:








































És az íze is finom lett! :-)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Most olvastam a bejegyzesed, es sajnalom,ne haragudj! :( A vizet kifelejtettem a receptbol, de a mult heten ujra keszitettem, ott mar jo a recept:
    http://magdireceptek.blogspot.com/2011/08/szedres-gomboc-es-friss-szilvalekvaros.html

    VálaszTörlés
  2. Szia Magdi! Igen olvastam a későbbi receptet is! Nem estem kétségbe akkor se amikor kihagytad a vizet mert rájöttem hogy valószínű az hiányozhatott belőle!:-) Így is finom lett a gombóc, a legfontosabbakat végül is leírtad!:-) Mindig elolvasom a legújabb receptjeidet mert tetszik ahogy főzöl és az ötleteid is.

    VálaszTörlés
  3. :) Orulok neki, es orulok annak is, ha tetszenek a receptek. En is szoktam jonni, olvasgatni, aztan majd megvalosulnak is dolgok :)

    VálaszTörlés