Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 14., vasárnap

Paprikás pogácsa

Mivel maradt a cukkinis tésztából ugyan is elfogyott a koktélparadicsom, így muszáj volt valamit kitalálnom hogy hogy süssem meg a maradék tésztát. Van itthon megint paprika krém amit én csináltam és úgy döntöttem hogy megtöltöm azzal a pogácsákat a következőképpen:

A tésztát kinyújtottam vékonyra és "pogácsa szaggatóval" korongokat szaggattam:













Ezután az egyik korongra egy kiskanál paprika krémet raktam:













Rátettem a nem paprika krémeset a paprika krémesre és a szélét összenyomtam ügyelve arra hogy az oldalán ne jöjjön ki a krém:













Megkenem a tetejét vízzel és megforgatom a  len és szezám magba:













Egymás mellé csücsültettem őket és kisütöttem:


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése