Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 10., szerda

Sült paprika krém

Ha szabadnap akkor főzés! Ma is alkottam egy két dolgot! Az egyik a paprika krém volt! Voltam ma is a piacon és találtam piros húsú paprikát azt hiszem ebből a fajtából szokták csinálni a törött paprikát is! Nagyon egyszerű volt a dolog kb 8db paprikát kimagoztam ketté vágtam és sütő papírral kibélelt tepsibe tettem! Kicsi olajat öntöttem rá:

Majd betoltam a sütőbe és kb 1 órát sütöttem:


Lehúztam a bőrét és beletettem az aprító gépbe sót és aprított zöldségzöldjét is tettem rá:













Ilyen lett :


























Finom paprikás íze lett kicsit hasonlít az örőlt pirospaprikához! Kenyérre kenve nagyon finom! Persze lehet még hagymával vagy más fűszerekkel is ízesiteni én most natúran csináltam!

2 megjegyzés:

  1. Ez a kápia paprika, én ebből csináltam sült paprika salátát, holnap valami sültet készítek, hogy bírjunk enni belőle. Egészben sütöttem meg és aztán húztam le a haját, csumáztam ki. Sóztam, dobtam közé fokhagymát és ecetes-olajos lével öntöttem nyakon hmmm..

    VálaszTörlés
  2. Jól hangzik! Majd kipróbálom én is!

    VálaszTörlés